Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), a jsou vyhotovené společností:
- FUN & ENJOY Production, s.r.o.
- IČO: 274 26 459
- DIČ: CZ27426459
- se sídlem: Václavské náměstí 831/21, 110 00 Praha 1
- zapsané u Městského soudu v Praze, C 111554
- e-mail: eshop@hotpeppers.cz
- telefon: +420 602 266 601
- webové stránky: www.hotpeppers.cz
- (dále jen „poskytovatel“).
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a fyzické osoby, která uzavírá Smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „zákazník“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https:// hotpeppers.cz/ (dále jen „internetový obchod“).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a Smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o službách a cenách
1. Informace o službách, včetně uvedení cen jednotlivých služeb a jejich popis u jednotlivé služby, jsou uvedeny v katalogu internetového obchodu. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání Smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace služeb umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně této služby.
3. Případné slevy z ceny služeb nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se poskytovatel se zákazníkem jinak.
III. Rezervace a uzavření Smlouvy
1. Zákazník si může na webu hotpeppers.cz rezervovat akci výběrem typu akce dle nabídky, počtu osob, data, času a případně přidáním dalšího balíčku doplňkových služeb dle nabídky poskytovatele.
2. Po obdržení rezervace zašle poskytovatel zákazníkovi potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou zákazník při rezervaci zadal. Provedená rezervace je platná a závazná až po jejím potvrzení ze strany poskytovatele, a Smlouva je tedy uzavřena až po přijetí rezervace poskytovatelem. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu zákazníka a toto potvrzení se považuje za uzavření Smlouvy. [JP1]
3. Všechny rezervace přijaté poskytovatelem jsou závazné. Zákazník může zrušit objednávku, dokud není zákazníkovi doručeno oznámení o přijetí rezervace poskytovatelem.
4. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně poskytovatele při uvedení ceny služby v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není poskytovatel povinen poskytnout zákazníkovi službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu.
IV. Zákaznický účet
1. Na základě registrace zákazníka provedené v internetovém obchodě může zákazník přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může zákazník provádět objednávání služeb. Zákazník může objednávat služby také bez registrace.
2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v zákaznickém účtu a při objednávání služeb jsou poskytovatelem považovány za správné.
3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když zákazník svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti ze Smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
6. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V. Platební podmínky a poskytnutí služeb
1. Cenu služeb a případné náklady spojené s poskytnutím služeb dle Smlouvy může zákazník uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele, uvedený v e-mailu s potvrzením rezervace služeb,
- bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele, prostřednictvím QR kódu uvedeného v e-mailu s potvrzením rezervace služeb.
2. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu služeb splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
3. V případech, kdy částka odpovídající ceně služeb nebude uhrazena alespoň 1 hodinu před konáním rezervované akce připsána na bankovní účet poskytovatele ve smyslu čl. V. bod 2. těchto VOP, je zákazník povinen předložit poskytovateli potvrzení o provedení platby osvědčující provedení úhrady ceny za rezervovanou akci. Nepředloží-li zákazník potvrzení o provedení platby dle věty předcházející, rezervace bude automaticky zrušena a poskytovatel je oprávněn účtovat zákazníkovi storno poplatek dle čl. VI. bod 2. těchto VOP.
4. Poskytovatel vystaví zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu zákazníka. [JP2]
VI. Zrušení a změny rezervace
1. Zákazník může zrušit nebo změnit rezervaci nejpozději 48 hodin před plánovanou akcí.
2. Při zrušení rezervace méně než 48 hodin před akcí si poskytovatel vyhrazuje právo na účtování storno poplatku ve výši 50 % z celkové částky rezervace. Případný účtovaný storno poplatek je splatný na bankovní účet poskytovatele nejpozději do 10 dnů ode dne jeho vyúčtování poskytovatelem.
3. Nedostaví-li se zákazník ve sjednaném termínu na místo konání akce bez udání důvodu, považuje se akce za řádně vykonanou a poskytovateli za tuto akci náleží příslušná částka v plné výši.
4. Není-li možné akci uskutečnit z důvodu vyšší moci, budou zákazníkovi nabídnuty alternativní termíny nebo vrácen uhrazený poplatek za rezervaci, a to dle domluvy zákazníka a poskytovatele.
5. Pro zrušení rezervace se zákazník může obrátit na poskytovatele e-mailem na adresu info@hotpeppers.cz nebo telefonicky na číslo +420 602 266 601.
VII. Odpovědnost
1. Zákazník se zavazuje dodržovat veškeré právní předpisy a pravidla týkající se konání příslušné akce, zejména pak pravidla týkající se provozu na lodi i v limuzíně, pokud si zvolí tento typ akce, a současně respektovat veškeré pokyny ze strany organizátora příslušné akce.
2. Zákazník nese odpovědnost za veškeré škody způsobené v průběhu konání rezervované akce, a to jak za škody způsobené jím, tak i za škody způsobené členy skupiny, která si akci objednala.
3. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za škody, které mohou vzniknout zákazníkovi či třetím stranám v souvislosti s rezervací nebo konáním akce.
4. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost v případě, kdy zákazník nebude moci využít a/nebo se účastnit rezervované akce z důvodu své chyby při provádění rezervace, a/nebo provádění změn či stornování rezervací, přičemž v tomto případě náleží poskytovateli příslušná částka v plné výši.
5. Poskytovatel je oprávněn v průběhu konání akce bez náhrady akci kdykoliv zrušit v případě, kdy ze strany zákazníka, nebo člena skupiny, která si akci objednala, respektovány pokyny poskytovatele a/nebo organizátora příslušné akce.
VIII. Doručování
1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
2. Zákazník doručuje poskytovateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Poskytovatel doručuje zákazníkovi korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX. Osobní údaje
1. Všechny informace, které při naší spolupráci uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Pokud nám k tomu nedáte písemné svolení, údaje o vás nebudeme jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou vám mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud jej neodmítnete. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.
2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů https://hotpeppers.cz/cs/gdpr
X. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a zákazníkem ze Smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
XI. Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi poskytovatelem a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Poskytovatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám poskytovatele, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží poskytovateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu poskytovatele.
4. Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Zákazník nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
6. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
7. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
8. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.5.2025.